Läsmani.

Jag får inte ett skvatt gjort här hemma, har drabbats av läsdjävulen!! Jag är nog lite av en periodare tror jag, just nu befinner jag mig mitt i en manisk läshysteri där jag knappt kan släppa ifrån mig böckerna. Och när den ena romanen är slut så känner jag ett innerligt behov av att finna en ny att plöja igenom.
Men jag vet också att när hysterin har lagt sig så kan det dröja lääänge innan en bok öppnas igen. Lite knepigt när jag tänker efter, men så funkar jag:-)

En författare jag fått upp ögonen för är Sophie Kinsella. Har nu läst tre romaner av henne, två ur hennes "shopaholic serie"  och en annan fristående, och jag måste bara säga att alla är lika fantastiskt skrivna. Massor med humor, väl genomtänkt handling som knyts ihop under hela bokens händelseförlopp, och så enormt uppslukande. Jag vet inte hur många gånger jag tänkt: "Bara den här sidan också, sen... " Men det går inte lägga ifrån sig boken. Det händer något hela tiden som gör att man bara vill läsa lite till för att få reda på vad som skall ske.  
Så är du lässugen, satsa på en roman av Sophie Kinsella!! :-) 

Kommentarer
Postat av: F

svar; beror på vad man gillar. Vad gillar du? :)

2011-07-15 @ 20:43:54
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Annica

Ska kolla upp en sådan bok ;)

2011-07-15 @ 21:17:40
URL: http://anniicanilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0