Över förväntan.

Sambon började jobba idag efter tre månaders ledighet. Ledighet vore kanske synd att säga då han mestadels snickrat på huset, vi håller på att bygga ut. Men han har iaf befunnit sig på hemmaplan.

Hur som helst så var det nästan lite skönt att vara hemma själva, jag och lilleman. Skönt att vara tillbaka i planerar, organiserar- och kontrollfreak rollen. Jag har tagit lite paus ifrån det huvudansvaret nu i sommar, och det har väl känts lite halvjobbigt mellan varven när man egentligen vill att saker ska vara på ett sätt, men helt enkelt inte orkar styra upp till fullo. Och egentligen vet jag inte om det ens är nödvändigt, kanske inte för de andra iaf, men för mig!! Men som sagt, nu har jag "vilat" ett tag och nu är det åter tillbaka till sysslorna. Här skall skrivas listor, antecknas i almanackor och tvättmaskinen skall gå på högvarv!! (Hoppas sambon kan ta lite semester om en vecka igen...*fniss*)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0