Vad är en bal på slottet?

Det börjar dra ihop sig till årets åkarunt fest, på lördag är det dags! Maträtt (vi tilldelades varmrätt även detta år, suck...) är bestämd, två olika dukningar har provats här ikväll och klädsel är nästan bestämd, men bara nästan. Det står mellan två svarta klänningar, borde ju inte vara så svårt då, bara å ta en. Men det är svårt! Skitsvårt!!

När jag dessutom står här med PMS och inväntar mens vilken dag som helst (förmodligen lördag med min vanliga tur) börjar jag inse att jag inte kommer bli någon balens drottning oavsett viken klänning jag väljer. Känner mig trött, sur och svullen. Är finnig som en tonåring, har risigt hår och dessutom blek. En liten vikminskning hade jag föreställt mig innan lördag, men idag har här smaskats godis så det blir nog inget med det. Ja ja, vad är en bal på slottet???

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, vad är väl en bal på slottet... Men kul kommer vi ha eller hur. Du minns väl förra året! Jag ska göra ett djupdyk i garderoben imorgon så önska mig gärna lycka till. Vi ses vännen!! Kram Maria

2010-10-29 @ 20:32:54
Postat av: Syster

Du kommer alltid vara drottningen! Varesig du får lite pms eller så, men du kommer alltid vara den finaste drottningen kära syster! Hoppas de gick bra tross allt!

Får försöka se om jag kan ta mig upp till er någon helg. Saknar er! <3

/ lilla syster yster!

2010-10-31 @ 08:00:31
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Men lilla stumpan. Du skulle ju ha kommit hem då och fått akupunktur..



Nu är lördagen över och jag är övertygad om att du slog alla med häpnad även detta år, som du gör med alla du möter. Du är en fantastisk tjej och en underbar vän.



Vad sägs om att ses i veckan? Är ledig hela veckan utan fredag !!



Kram

2010-10-31 @ 15:06:42
URL: http://www.rosa.tankar.nu
Postat av: Petra

Maria!! Återigen hade vi skitkul!! Och snygga var vi oxå;-) Ser redan fram mot nästa gång...hehe...

Kram på dig!!



Syster yster!!

Va söt du är. Synd att vi gick om varann ihelgen, hade varit kul å ses. Men du är alltid välkommen hit. Och vi ser fram emot att hälsa på dig i din blivande lägenhet!!:-) Många kramar!!!



Jeanette!! Sprit verkar funka lika bra som akupunktur;-) Men inte i längden kanske, så jag får nog ta och ringa nästa gång det skiter sig...



Va gullig du e, har en enorm förmåga att peppa andra. Återigen är jag så glad att ha dig som min vän!!

kramar!!!

2010-11-02 @ 21:58:44
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0