Lyckad helg och nu är det höstlov.

Åkarunt festen är avklarad, och var lika rolig som vanligt. Hade funderingar på att ta med en påse godis till den stora efterfesten så jag kunde sitta och suräta i ett hörn om jag var på det humöret, men det behövdes inte. Med lite sprit i kroppen lyckades jag både gaska upp mig och snygga till mig (tror jag själv iaf;-))

I söndags bar det hem till päronen där barnen befann sig när vi vuxna partajade. Då det dessutom är lovvecka denna veckan och sambon är ledig några dagar så bestämde vi oss för att stanna kvar där ett par dagar. Kom hem idag, för någon timme sedan. Vi har sovit gott i superbt sköna sängar, shoppat loss på Gekås i Ullared (påbörjat lite julinhandling), och sambon och de äldsta barnen besökte badhuset medans jag och lilleman hälsade på en barndomsvän till mig.

Imorgon blir det till att stiga upp med tuppen. Det är diverse olika aktiviteter på ridskolan denna veckan och man får anmäla sig till så många man vill. Jag och dottern ska på stallkurs mellan 08-12 i morgon. Ska bli riktigt kul och intressant. Båda drömmer vi om egen häst framöver, och då kan det vara bra å lära sig så mkt som möjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0