Känns som en evighet.

Idag skulle vara sista dagen sambon jobbar innan det är dags för honom att påbörja sin pappaledighet. MEN, självklart blir det inte så nu. Han måste skjuta på det en dag. En hel j---a dag!!! Känns bokstavligen som en hel evighet, jag är så trött och orkeslös nu. Trött på ständiga konflikter, gnäll och tjut. Ja visst låter det fantastiskt att vara hemmamamma va?

Vet att jag inte borde klaga, jag har själv valt det och sambon är snäll och generös som ställer upp på det. Men tänk er själva att göra samma sak varenda dag, dygnet runt. Man blir lite dum i huvvet alltså. Men återigen, jag borde inte klaga, vissa dagar är det också helt underbart. Vissa dagar,  men inte just idag då jag måste vänta en hel evighet ...

Kommentarer
Postat av: syster

Kom ner till Skånelandet kära syster....då skullle vi kunna ha lite skoj ihop. Hoppas allt är fint annars!

2010-05-31 @ 20:31:01
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Jeanette

1 dag är mycket stor skillnad när man har förberett och väntat på just den dagen. Även om man väljer att vara hemma så har man rätt att klaga och behöva paus.



Vi får ta en "night out" snart. Jag behöver också komma i från min barnaskara ett tag.



Kram på dig.

2010-05-31 @ 20:53:54
URL: http://deliciousinpink.wordpress.com/
Postat av: Petra

Lite skoj ihop med syster yster i skånelandet låter toppen!! Vi får kolla när det kan passa!! För övrigt är det bara bra här!:-)



Och en kväll utan barn Jeanette, absolut!! När ni kommit tillbaka efter er resa så får vi ta och slå till!! (Fast då är ju du brunbränd men inte jag...Får ta och spraya BUS i mängder om jag ska ha en chans å matcha dig, hihi...)

2010-06-01 @ 22:40:56
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/
Postat av: mamma

Hejsan mina flickor! jag vill oxå vara med på skåne-skojet, vi måste fixa detta under sommaren??!!!! vill så gärna detta// vi har ju oxå husvagnen som vi hoppas blir invaderad i sommar, eller hur??? jättekramisar fr mamsen

2010-06-02 @ 22:22:39
Postat av: Petra

Kära mor!!



Klart att du också får vara med på vårt skåne- skojiga i skånelandet! Nu får vi ta och planera in nått bara. Vi syns ju nästa helg så vi kan prata mer då!



Kram!!

2010-06-04 @ 22:38:33
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0