Dags för ny baddräkt.

Två och ett halvt kilo mindre visade vågen då jag ställde mig på den idag. Kändes riktigt bra då jag har siktet inställt på att denna sommar sola och bada tillsammans med  familjen istället för att gömma mig i vassen.
Kollade runt på nätet efter en fin baddräkt (något sexpack kan inte visas upp här inte, snarare urpyst badring, så det blir nog bäst att stå över bikini i år) och fann ett par på bubbleroom. Då jag är som galen i prickar så föll jag pladask för dessa. Frågan är bara om det är den röda eller svarta som ska inhandlas?




Foton lånade från bubbleroom.se


Kommentarer
Postat av: F

visa dig i dem då.

2010-03-18 @ 22:01:01
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: mamma

Jag tycker du passar jättebra i den röda! riktigt läckra baddräkter, tror jag ska titta in på den sidan...

2010-03-20 @ 13:27:58
Postat av: Petra

Ja, jag är verkligen sugen på den röda! Men så blir man ju lite feg och tänker att svart funkar alltid bra. Tror ändå jag ska ta mod till mig och beställa den röda. Sedan gäller det bara att bestämma storlek också, skitsvårt då man inte vet hur de är i storleken. Det blir till att chansa!



Om du inte redan varit inne på bubblerooms sida så tycker jag absolut du ska göra det. Fanns mycket fint!!



Kram på dig mamma!!

2010-03-21 @ 18:26:50
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/
Postat av: mamma

bry dig inte om storleken, de är töjbara

2010-03-26 @ 22:14:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0