Målarbilder för barn!

Hittade en superbra webbsida med målarbilder att skriva ut till barnen. Fanns alla möjliga figurer, garanterat nån som passar varje barn! Själv blev jag nostalgisk när jag fann kategorin "Monchichi".
Dottern fastnade för hästar och Hello Kitty. Och äldsta sonen drog ut sida efter sida med star wars bilder.
Minstingen blev aningen exalterad då han såg teletubbies, så en sida skrevs ut även till honom. Men någon färg hann det inte hamna på bilden innan han kom att det fanns roligare saker att göra- som att leka med bilarna!

          

Dessa bilder och många fler finns att finna här (coloring-book.info). Klicka på kritan med texten "coloring" så får du fram alla kategorier.




Kommentarer
Postat av: Snuttgrodan

Hej!



Har nu en tävling på min blogg som kanske skulle passa er.



Gillar du inte att jag berättar om det här så ber jag om förlåtelse.



Om inte annat Lycka till! Kram Snuttgrodan!

2010-03-22 @ 19:20:42
URL: http://snuttgrodan.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0