Helt såld!

Var inne på  Intersport en sväng med sonen idag, ny innebandyklubba skulle införskaffas. Då såg jag plötsligt något som tilltalade mig. En cykel med prickig sadel i tantmodell. Kan dock inte riktigt bestämma om färgen på chassit tilltalar mig riktigt, lite väl rörigt kanske... (röd och turkos med röd- vit prickig sadel) Men jag skulle kunna stå ut ändå!:-)
Hade tänkt visa en bild men lyckas inte kopiera från Monarks hemsida. Men gå in och titta här, klicka på "aktuellt". Visst är den härligt speciell, lite Mimmi Pigg kanske...???

Kommentarer
Postat av: botti

Åhå! En sån vill jag oxå ha!!!! Den var riktigt snygg! gilla

2010-03-05 @ 23:19:09
URL: http://www.bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: frida

Ser ut som en riktigt cykel för dig kära syster.

Om du vill lägga upp bilder går du bara in på deras hemsida, tar upp bilden och trycker på knappen Prt Scr (som finns på ditt tagentbord) Sen slå du upp paint och trycker på Ctrl och V så får du in hela bilden. Där kan du även beskära den.

Puss och kram skummbanan

2010-03-06 @ 11:12:11
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0