Hårvårdsprodukter beställda.

Jag har sedan en tid tillbaka inhandlat mina hårvårdsprodukter hos lyko. Stort utbud och smidig leverans- oftast direkt hem i brevlådan. Dessutom fraktfritt vid beställning över 300:-, och den summan är ju inte särskilt svårt att komma upp i.

Tidigare idag lade jag in en beställning. Tänkte prova en färginpackning för första gången. Det har gått några veckor sedan jag färgade håret sist och nu börjar glansen försvinna. Förhoppningsvis kan Revlon Nutri Color Creame råda bot på detta. Så här står det i beskrivningen:

Inpackning med färgpigment som ger nytt             
liv i färgade hår. Ger ett glansigt och
välmående resultat med intensiva färger 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0