Lika barn leka bäst!

Vår gangsterplutt som fyllde två år igår befinner sig just nu i utvecklingsstadiet "risk för vattenskador i hemmet". Han är som besatt av att söla med vatten (till mitt stora förtret!). Och för att han ska hålla sig någolunda lugn (och genomgå utvecklingen väl) så låter jag honom slabba på mellan varven.
Igår satte han igång att leka med sin plastservis och självklart behövdes den fyllas på med innehåll- vatten! Även kissen Figaro blev nyfiken på innehållet  som också visade sig vara drickbart. Kul att de kan leka tillsammans de små!!;-)


Kommentarer
Postat av: F

härligt med vatten. Min tvååring gillar att diska säger han. I mina ögon är det mer lek med vatten.



Svara på fler frågor nu ;)



Gästblogga? du får vara anonym. Ja du får vara anonym i frågsvarandet med.

2010-02-09 @ 20:03:43
URL: http://dagligdags.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0