Typiskt!!

Har varit på Lindex idag, med lilleman med!! I mitt senaste inlägg berättade jag att jag helst unviker att gå i affärer med yngsta sonen, men då jag känner att julen närmar sig mer och mer och jag inte har en aning vad barnen skall ha på sig så kändes det som att jag iaf borde sticka in huvudet i en klädaffär för att se om det fanns några tänkbara alternativ, innan allt är helt slut. 
Äldsta sonen är svårast att köpa till. Han är nöjd om han får gå omkring i mjukisbrallor jämt. Varför klä upp sig när det finns mjukisbrallor, tycks vara hans filosofi. Inget fel med det egentligen, men ibland hade det ju varit kul med något annat.
Nåväl, jag fann iaf några plagg till alla barnen. Men som vanligt fick jag beslutsångest och handlade därför med mig några alternativa uppsättningar, inte gratis!! Vad finner jag sedan i posten? Jo, en rabattkupong från Lindex. 25% på ett helt köp. Det är så man vill svära!!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0