Tacka vet jag internet

December månad är förmodligen en hektisk månad för de flesta människor. I denna familj har vi utöver alla ordinarie julförberedelser också två födelsedagar som skall förberedas och firas, de två äldsta barnen fyller år.
Då jag helst undviker att ta med minstingen på shopping så har jag fått upp ögonen för internetshopping.
I en vanlig butik hade jag aldrig kunnat gå i lugn och ro och tittat, funderat och resonerat med mig själv. Den gång då jag för ett par månader begav mig iväg för att inhandla diverse dukningsatteraljer till åka runt festen blev det bokstavligen att på vinst och förlust bara roffa åt mig något som förhoppningsvis skulle kunna passa bra. Vi hann inte mer än innanför dörrarna förrän lilleman protesterade högt, ljudligt och med markerat kroppsspråk.

I lugn och ro kollade jag in name its hemsida häromdagen, i hopp om att finna lite kläder till dottern. Dels är hon i stort behov av nya då hon vuxit rejält, och dessutom tycker hon det är kul att få kläder i present. 
Hittade en tunika och matchande leggings till, men typiskt nog var tunikan slut i dotterns storlek. Googlade lite efter tunikan och fann den då delvis hos guppi. Lite förvånad måste jag erkänna att jag blev då jag fann flera internet butiker med name its kläder, men bara bra tycker jag. Hur som helst så fann jag både tunika och leggings i rätt storlek hos guppi och beställde hem. Leveransen gick otroligt snabbt, nu får vi hålla tummarna att plaggen passar i både smak och storlek, hihi...




Tunikan och leggingsen. Sedan inhandlades
 en glittrig bolero också som jag tänkte
 skulle passa till jul. Ska försöka visa
 i ett annat inlägg framöver.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0