Här planeras!!

Vi har planer!! Jag använder mig av ordet planer för att  undvika att att skapa förhoppningar och förväntnigar om att något är på G, det kan lika gärna ta ytterligare 6 månader innan de verkställs. Men nu har vi iaf kommit till steget där vi känner att något måste göras med det blivande sovrummet. Det var ju faktiskt därför vi byggde ut huset, för att alla ska få varsina rum (förutom jag och sambon då, vi får dela. Men det hade ju varit skönt med ett eget ibland, särskilt när jag har PMS och han är den mest puckade människan som finns och jag inte har en aning om VARFÖR jag lever tillsammans med honom. Och vad gör han i mitt sovrum? Ja, då skulle det vara skönt med ett eget krypin)

Kvinna som jag är har jag såklart redan tänkt mig förbi spackel och grundarbete och kommit in på tapet och inredningsdetaljer. En fontapet till väggen där sängen skall stå är redan inhandlad, det blir en boråstapet från serien boheme. Och när den nya HM-katalogen damp ned i brevlådan igår så fann jag ett överkast som tilltalade mig, ett turkost. Tror jag ska ta och slå till på det!!

Kommentarer
Postat av: Botti

Snygg tapet!

2010-12-29 @ 23:00:18
URL: http://www.bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Petra

Tack Botti, jag föll pladask! Och sambon hade inga invändningar, trots att den är blommig!!

2010-12-30 @ 10:11:44
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/
Postat av: Maria

Turkost är jättesnyggt! Jag har smygit in lite turkosa detaljer hos oss...

2010-12-30 @ 15:47:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0