Väntar finbesök!

Ikväll kommer min kära mor på besök och skall stanna till på onsdag. Känns riktigt kul, det är inte så ofta vi ses då vi bor nästa 20 mil ifrån varandra, snyft...

Det blir till att städa och feja här idag så det åtminstone ser något si sådär ut här när hon kommer. Och så skall tvätthögen börja betas av också, har hamnat efter ordentligt.

Mellan varven skall vi också bege oss till veterinären med vår tissetass. Han har haltat på sitt högra framben till och från i snart två veckor. Dock verkar han inte halta så värst idag. Lite typiskt det där att man blir frisk när man väl söker vård. Känns ju  löjligt att ta sig dit om han inte visar några symptom längre...





Kommentarer
Postat av: lilla syster

Hej syster.

Hoppas ni har de fint, och att tvätthögen inte längre lever...? Hörde att mamma skulle komma och besöka er, så mysigt. Kan rinktigt sakna att vi inte träffas så mycke längre. Kom och tänka på häromdagen att jag brukade komma till er över mina lov när jag var mindre. Kan verkligen längta tillbaka. Hoppas vi syns i sommar eller rättaresagt vi måste ses i sommar. Ha de nu så bra. Och hoppas de gick bra med lille figaro. Hälsa alla.

Puss och kram skumm banan =P

2010-04-27 @ 18:53:02
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Petra

Hej syster!

Håller med dig om att det är trist att vi inte ses så ofta längre. Lite konstigt oxå att du inte kommer med längre. Tänk att lilla du har blivit vuxen (och jag som fortfarande bara är 20!!;-))



Tycker absolut att vi ska se till å synas i sommar, på ett eller annat sätt!



Kram på dig syster yster!!

2010-04-28 @ 23:43:10
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0