Påsken och lite annat.

Tack gode gud att påsken snart är över! De kilon jag lyckats "skaka" av mig tidigare har nog banne mig hoppat tillbaka på bara ett par dagar.( Har dock inte vågat mig upp på vågen, så fortfarande finns hoppat kvar att sådant inte är fallet...)

Har varit lite dålig på att blogga på sistone, det är inte alltid lusten och orken finns med... Vet inte hur de gör som uppdaterar dagligen, önskar att jag också hade den förmågan. Men men, jag är ju här och skriver nu iaf, alltid nått...

Nästa vecka har barnen påsklov. Vi har pratat om att åka tåg någon dag, barnen har nog aldrig gjort det, inte alla iaf. Låter ju inte klokt inser jag nu när jag skriver, men det blir alltid att vi tar bilen, helt enkelt smidigast. Men två av tre har iaf åkt spårvagn! Och äldsta sonen har åkt buss. Kände att jag var tvungen att berätta det så att det låter lite bättre...

Hoppas att ni alla haft en trevlig påskhelg, det har vi!!:-)


En bild från vår påskdukning (Tack för inspirationen Åsa!!)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0