Klädshopping till lillkillen.

Förra veckan tog vi en sväng in på Lindex jag och lillplutt. Hade några rabattkuponger att nyttja innan det var försent, och dessutom behövdes det fyllas på i garderoben. Själva inköpsproceduren gick över förväntan. Förra gången lade han sig på govet så fort vi passerat entrédörrarna, denna gång gick han och títtade på kläder. Skönt att slippa bli genomsvett...

Hem kom vi med en ny vårjacka, en scarf,  ett par jeans och några tröjor.


Lillplutt poserar i sina nya kläder


Försökte ta ett foto på mig och lilleman tillsammans när
vi hade kameran framme. Gick väl inte riktigt som jag tänkt mig.
 Det gäller att vara snabb!;-)




 






Kommentarer
Postat av: Jeanette

Lille söte plutt ! Jisses, vad han växer. Skönt att slippa den biten där man genomsvettig, fnittrande och sammanbiten försöker betala medan man har en sprattlande krabat i famnen.



Ha en skön helg gumman

2010-04-09 @ 15:26:52
URL: http://busligan.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0