Same same but different...

Sambon var bortrest med jobbet några dagar nu i veckan som gick. När han kom hem beklagade han sig över hur jobbigt det är att sitta still och äta så många måltider som de gör då det är möte. Ruskigt synd om honom... Jag kontrade genast med att tala om hur jobbigt det är att aldrig få sätta sig ned och äta en hel måltid. Att hela tiden springa runt och passa upp på tre barn, och då jag äntligen kan sätta ned arslet på stolen så har de andra ätit färdigt och förväntar sig att jag skall ägna uppmärksamhet åt dem på annat håll.
Sambon förstod nog att det han sagt lät lite korkat efter min utsaga och svarade då att även det han gör blir till vardag. Tappert försök måste jag säga, men det känns som att en av oss har en bättre vardag än den andra...

Kommentarer
Postat av: Knaada

Du vet väl att det alltid är mest synd om karlarna, no matter what!

2009-10-11 @ 22:27:33
URL: http://knaada.com
Postat av: frida

Jag är jätte nöjd! klart att ni kan sova över hehe de finns alltid platts i förrådet där ute.

Vi tänkte nog flytta in den 1 dec, om detta går bra för hyresbolaget vill säga, man vet aldrig. efter de är de frittfram att komma och besöka oss.

Vi har två uteplattser och en lekplatts ganska så nära. Dock vet jag inte om den är så rolig.

Massor av kramar

2009-10-12 @ 08:23:07
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Ja du, det där känner jag igen när maken kommer hem och säger att han är så trött. Av vad ? Sätta nålar i folks öron? Sitta i ring och prata?



Walk a mile in my shoes...



Puss & kram

2009-10-13 @ 10:26:44
URL: http://busligan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0