Påfyllning i garderoben.

Var med en vännina i närmsta större stad igår. Åt frukost på Ikea och passade på att inhandla de obligatoriska artiklarna (värmeljus och servetter) då vi var på plats. Sedan blev det en sväng inne på köpcentrat, tittade lite på skor men fick mest beslutsångest. Styrde istället vår kos mot HM. Hade tänkt införskaffa strumpor till dottern men glömde av det mitt i provande av kläder till mig själv *oops*.
Hem kom jag med två klänningar; en svart stickad och en av lite mer färgstark och sötare modell. Sambon tyckte som vanligt att det osade tantvarning av den sistnämnda då den hängde på galge, men efter privat modevisning blev den godkänd, hehe...


Svart funkar ju alltid...


...men lite färg skadar inte mellan varven.


Kommentarer
Postat av: F

du ska ju visa klänningarna på ;)

2009-10-09 @ 22:47:15
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: F

å förresten, så det andra är inte uteslutet hos dig eller ;) jag menar inte chokladen...

2009-10-09 @ 22:56:59
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: syster yster.

Hej syster.

Jag tyckte att klänningarna var jätte fina, han vet inte vad han pratar om. Du blir säkert jätte fin i dem, de tvivlar jag verkligen inte på.

Tänkte berätta också, att nu har vi äntligen fått en lägenhet! De är bara en etta, men de funkar sålänge. Vi kommer dessutom att flytta in innan jul så äntligen ska jag få fira jul i min egna lägenhet. Hoppas allt är bra annars?

Många kramar från oss till er.

2009-10-10 @ 09:22:38
URL: http://minegnalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0