Förbannade PMS!!!

Från att ha varit rätt uppåt och glad så har jag nu förvandlats till häxan surtants bästa polare. Ja lika barn leka bäst sägs det, så ni fattar nog vilken nivå jag är på nu. Arg, sur, och tvär med inslag av tårar. Och så lite(läs mycket! ) muckande med sambon titt som tätt. Skulle helst lägga mig under täcket hela dagarna och smaska godis. Nåde den som kommer in och stör mig!!
För övrigt är sambon dessutom den mest puckade människan som existerar just nu, han kan ju inte göra någonting rätt!! Men för den delen så orkar jag inte med mig själv heller, ett under att han gör det...


Häxan Petra med lite extra volym i håret!!


Kommentarer
Postat av: F

han kanske gör bäst i att vara tyst...

Inget liggande ändå ;)

2009-10-21 @ 20:01:26
URL: http://dagligdags.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Gumman, det är nu du ska komma hit och testa akupunktur ju...



Puss å Kram

2009-10-22 @ 11:00:16
URL: http://busligan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0