Oj, oj, oj...

...nu ligger jag efter med bloggeriet! Nästan så man kan tro att jag gått i ide. Och faktum är att jag helst skulle göra så just nu- hatar denna tid på året! Snö-slask-is-snö-slask-is, kan det inte bara försvinna snart- GE MIG VÄRME!!!


Förra helgen var  jag och dottern hemma hos mina föräldrar, kändes skönt att ge henne lite egen tid med mamma utan konkurrens av syskonen.
Sedan har vi hela familjen varit med sambon i Malmö några dagar denna vecka då han var där och jobbade.

Resten av veckan har jag bara varit skittrött helt enkelt och inte orkat blogga. Trodde nästan jag var på väg att bli sjuk då jag i fredags vaknade med sprängande huvudvärk och illamående. Men nu känns det bättre, så det var nog inget. Bara trött kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0