Funderar på att flytta till IKEA...

Har varit på Ikea och inhandlat lite grejer idag. De två äldsta barnen lämnade vi in på lekavdelningen (deras egen önskan...) medans jag, sambon och lillkillen gick och "strosade" runt i varuhuset. Visserligen har vi varit där MÅNGA gånger förut, men hur ofta hinner vi att verkligen titta på grejerna? Oftast ständigt tjatande, gnatande på barnen och fullt sjå med att hålla koll på dem så de inte försvinner i folkvimlet.
Men idag när vi hade en hel timme på oss att gå där så när på själva, så slog det mig att de uppbyggda rummen (eller lägenheterna kanske är rätta benämningen) är så enormt inspirerande och mysiga. Hittade ett boende som verkligen passade mig. Visserligen enbart mig, men om jag kunde flytta in där på IKEA lite då och då så skulle ju vårt boendeproblem vara löst. Bäst vore då förstås en viss vecka i månaden, för husfridens skull...;-)


Kommentarer
Postat av: Botti

s Tänk vad jag kände igen mej nu! Har haft precis såna funderingar... en liten lägenhet på ikea till bara mej! och ja, en viss vecka i månaden skulle vara bra! hehehe

2009-03-17 @ 08:14:05
URL: http://bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Petra

Vi får ta och tipsa Ikea!! Tror det kan bli ett vinnande koncept; "Avlastningsboende för trötta mammor". Hihi...;-)

2009-03-19 @ 11:00:04
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0