"Är det det här du kallar kärlek?...."

Sambon är bortrest med jobbet...igen!!

Han ringde hem en första gång i går kväll. Jag kunde inte prata -hjälpte  sonen med läxan (med en grinig ettåring i famnen...).
Jag ringde upp honom. Han kunde inte han prata, skulle precis sätta sig att äta i restaurangen...
Han ringde igen. Jag kunde inte prata, höll på att lägga barnen.
Jag ringe upp honom. Han kunde inte prata- skulle sjunga sing star...

Vet inte vad jag vill ha sagt, men det känns som att hans kväll var lite roligare än min iaf...



Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha. Sjunga singstar. Henke? Hahaha, jag skrattar så jag kiknar. Det hade jag velat se.

Själv är jag en sjukling. Har varit hemma mån-ons. Första dagen på jobbet nu. Såg att du ringde innan. Kan slå en pling i bilen hem får vi se om du kan prata då.

PUSS Å KRAM

2009-03-19 @ 13:21:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0