En helg i GBG

Förra helgen befann vi oss i göteborg tillsammans med våra vänner Åsa och Fredrik. För oss som bor i en småstad till vardags är det rena rama himmelriket att besöka en storstad med enormt utbud av shopping. Visserligen inte lika uppskattat av den manliga delen av sällskapet, men vi kvinnor vi njöt!! hihi...

Förutom shopping hade vi också planerat in att gå och titta på Cabaret Lorensberg, och det gjorde vi!! Verkligen  supertrevligt och roligt!! Vi fick många glada skratt åt karaktären "Gaston". Denna show rekommenderas starkt!!

Innan vi lämnade götet passade vi på att hälsa på sambons bror och tog en sväng på husknuten. Hittade ett hus vi absolut skulle vilja ha, ett hus vi aldrig hade tittat åt om vi inte hade varit inne i det. Tänk va svårt det måste vara att bygga nytt hus och välja modell bara efter att ha sett det i en katalog. Det blir till att köpa grisen i säcken... 



I vår svit strax innan cabaret lorensberg. Fredrik, Åsa och jag (th) syns på bilden.
Tänk, endast en cider räckte för att jag skulle se så här fjollfnittrig ut...


Denna klänning inhandlades på indiska. Sambon tycker det osar tantvarning, jag tycker den är söt... och skön!!:-)

Kommentarer
Postat av: Lill Syrran

Halloj syster! Det var längesen nu.... vilken härlig helg ni verkar ha haft. Själv har jag bara jobbat och trivs väldigt bra med det! Om ni skulle dra er neråt skåne så måste ni besöka mig... jag kan förresten köpa biljetterna in mkt billigare i fall ni skulle önska det.

Hoppas ni har det fint

Massa kramar / Frida



P.s

KLänningen är jätte fin och inte alls tantig. =)

2009-06-02 @ 18:52:33
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Petra

Syster!!

Billigare biljetter låter bra om det skulle bli aktuellt. Har inte planerat färdigt alla semesterplaner än, men blir det något tripp till skåne så ska vi absolut ta och titta in till dig och sommarlandet.

Kul att du tycker som jag- med klänningen alltså!!



Många kramar!!

2009-06-03 @ 23:16:58
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0