Veckan på Visingsö

Som vanligt rinner tiden iväg och jag har fortfarande inte skrivit sedan vi var iväg på vår lilla semestertripp vecka 27. Jag har en tendens att alltid tro att jag ska hinna med mer än jag gör, och jag skulle gissa på att jag inte är ensam om det...

Här kommer lite bilder från vår vecka på visingsö. Vi hade sån ruskig tur med vädret att vi kunde cykla runt på öa så det värkte i baken. Och stugan vi hyrde var enormt charmig!

    
Stugan vi bodde i!                                    Mysig cykeltur...
 

   
En studsmatta fanns det i trädgården och den användes flitigt!  Och en skateboardramp hittade vi vid skolan , wow!!:-)

    
Grabbarna körde lastbil i leklandet, och äldsta sonen provade fyrhjuling.

                                       
Lite badande i kalla vättern    
Och självklart har vi åkt remmalag, mysigt
blev det också.


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hej gumman !!!



Åh, det ser ut som att ni har haft en kanonsemester.

Så skönt att komma i väg ett tag och bara få vara familj utan en massa jobb som man ska till..



Här har det inte hänt så mycket. Lillfisen växer så det knakar men några semestertripper har vi inte gjort. All tid går åt att amma och byta blöja tycker jag.. ;-)



Ha det riktigt gott så får vi bestämma en dag för fika !!



Kram

2009-07-29 @ 11:07:05
URL: http://always-beloved.blogspot.com/
Postat av: Frida

Grattis kära syster! Hoppas du har en dunder dag.

Vilken härlig semester ni verkar ha haft, själv har jag inte haft någon än, men kanske kommer det! Hoppas ni alla har de fint! Många kramar från oss i skåne =)

2009-08-03 @ 13:55:14
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: mamma

Hej lilla gumman!



Vilka härliga bilder och texter, har sagt förut att du borde skriva en bok och på tal om detta pratade jag med en kollega som oxå bloggar liksom hennes syskon gjort i många år och nu till saken. Hennes syster gjorde en bok av sin blogg då hon kom på att hon inte skulle komma ihåg alla dråpligheter o annat som hennes barn gjort o sagt och som var med i hennes blogg, så hon hittade en sida på nätet som gör böcker av bloggen till en billig peng. Sidan heter: www.blurb.com, bara ett litet tips.



Passar på att tacka för en jättetrevlig, mysig helg

Kramisar på er alla

2009-08-05 @ 14:20:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0