Vill ha!!

Jag har gått och suktat efter en "housekeeping-box" ett tag nu. Men den kostar 450:-, lite väl mkt kanske... Får sukta lite till så får vi se! Den finns iaf att beställa från tildashus.se.

Har dessutom sett ett par söta diskhandskar på systerlycklig.se -under kategorin "tvätt & städ", kostar 99:-.  Men det finns också ett par söta på elsashem.se, även där under kategorin "tvätt & städ". Dessa kostar bara 69:-, men jag tror de förstnämnda faller mig mer i smaken...



Så söt...vill ha, vill ha!!
(Foto:www. tildashus.se)




Charmiga diskhandskar. Passar mig som älskar blommor!!
(Foto: www.systerlycklig.se)


 

Också helt ok, men man kan ju inte köpa allt...;-)
(Foto: www.elsashem.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0