Dagens bestyr.


Jag har dille på att skriva listor, och det är av just den anledningen att jag ska komma ihåg vad som behöver göras. Risken är stor att mitt minne sviker mig annars...
Dagens to-do lista blev lång:

♥ Ringa tandläkaren (Dottern har två lösa framtänder i underkäken. Igår såg vi att en av de nya redan börjat tränga igenom- innanför nuvarande! Som tur var så var det ett vanligt fenomen som inte var något att oroa sig över, skönt)

♥ Ringa och avanmäla dottern från dansen som börjar idag (det får räcka med två aktiviteter nu, simskola och ridning)

♥ Biblioteket (jag och minstingen tog en morgonpromenad till bibblan för att lämna tillbaka lite böcker och tidningar. Lyckades låna med mig ännu fler hem...)

♥ Beställa tid för klippning av äldsta sonen. (Panik!! Dags för skolfotografering nästa vecka!!)

♥ Hämta tapeter som vi beställt till sonens rum (så ska vi få tid till att få upp dem också...)

♥ Åka till Intersport och inhandla nya skor till sonen, de andra är totalt utslitna (upptäckte att tån tittade ut häromdagen, inget sonen registrerat dock!!:-))

♥ Införskaffa innegympaskor till dottern, imorgon är det dags för första idrottslektionen i skolan.

Den dagliga tvätten skrev jag aldrig upp på listan, den gör sig ständigt påmind ändå. Önskar att jag hade mer torkmöjlighet så det gick att tvätta flera maskiner i rad istället för en så fort det är ledigt på torkställningen.

Dessutom blev det bullbak nu på kvällen också. Skönt att ha lite fika hemma i frysen, man vet aldrig när det kan behövas. 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0