Snart ny vecka!

Imorgon är det måndag, och måndagar betyder nystart för mig. Och då syftar jag på att det är slutätet av onyttigheter. Oftast tar det löftet slut redan på tisdagen då jag är så trött i huvudet av alla konflikter som lyckas bli här mellan mina två äldsta barn. Det är millimeterrättvisa som gäller!! Lite uppåttjack i form av sötsaker brukar då genast ge mig lite ny energi till att orka med!!

Men jag har nu tagit till en plan B i form av ett nyinskaffat friskis och svettis kort. Så blir det fusk med onyttigheter så ska det iaf  kunna jämnas ut med lite motion. (Om jag inte gör som jag brukar förstås, att jag införskaffar ett dyrt träningskort som jag sedan nyttjar sisådär två gånger...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0