Skolstarten närmar sig.

Nästa vecka drar skolorna igång här i stan. Äldsta sonen börjar tvåan och tjejen i förskoleklass. Jag och minstingen blir kvar här hemma, försörjer mig på det nyinförda vårdnadsbidraget fram till sista januari och sedan blir det till att gå över till de sista föräldrapenningsdagarna. Vad som händer sedan vet jag inte ännu, vi får se vad ekonomin tillåter och hur jag själv känner då.

Nu känns det som att att det börjar bli dags att se över vad som behöver inhandlas inför skolstarten, ska försöka få till en lista imorgon. I klädesväg passade jag på att inhandla en del då jag jobbade på Lindex i sommras. Det gäller att passa på när man får lite extra rabatt!!;-)

Jag brukar satsa på fleecefodrade gummiställ då det ofta är slaskigt väder på vintrarna. Inhandlade dessa ytterplagg till dottern och minsta sonen, alla delar från Lindex. Nu gäller det bara att hitta till äldsta sonen också, vill inte gärna köpa likadana till båda grabbarna.







Alla bilder är lånade från Lindex shop online

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0