Det gick bra!!

Jag kom upp på hästen, och jag lyckades hålla mig kvar där tills ridlektionen var slut! Wow, jag är impad av mig själv (och otroligt lättad!!) Det var nån som sa till mig att rida var som att cykla; har man en gång lärt sig så sitter det. Jag var mycket tveksam till det påståendet... men faktum är att jag tror att det stämmer!! När jag väl kommit i gång i trav och lyckades få till "rida lätt" momentet kändes det nästan (med stor betoning på nästan) som igår. Och när det var dags för galopp, kunde jag inte låta bli att även prova på det momentet, skitkul!!:-) Kan dock inte minnas att det var så jobbigt att rida. Var genomsvett efter lektionen och hade hyfsad träningsvärk i ett par dagar efter. 
Nu håller jag tummarna för att få samma häst även nästa lektion. Den jag red var av rasen fjording och kändes lugn, trygg och pigg på en gång. En riktigt mysig tjej!!♥♥♥


Kommentarer
Postat av: mamma

Bra gjort! hade inte tänkt något annat heller.

Rid på! Kramisar fr mamma

2009-08-27 @ 19:48:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0