Dags för projekt "ny kropp"!!

Jag pratade med barndomsvännen Sandra för en stund sedan, det nalkas återförening med alla niondeklassare som gick på vår skola. För ett tag sedan kom det hem en inbjudan från Barabamba, men jag har inte riktigt kunnat bestämma mig för hur jag ska göra...Men Sandra hon lät så på så känner jag mig också motiverad. Har dock en aningen panik över denna förfärliga kropp som jag lyckats skaffa mig, måste hitta en mirakelkur som kan trolla bort massor med kilon på en månad. Vill ju, som jag sa till sambon innan, inte vara både fet och misslyckad... Lät nog lite hårt mot mig själv, men vad jag menar är att det känns som att klassträffer går ut på att man ska visa hur snygg och framgångsrik man blivit. Och jag som inte ens har något jobb!!*suck...* Kanske kan jag iaf lyckas bli lite snygg...eller så får jag väl supa mig snygg, det brukar ju också funka, hehe...;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0