Vuxenpoäng till oss!!


Idag har vi tillagat skinksteg för första gången någonsin. Tror inte jag har ätit det sedan jag gick i skolan.
På den tiden var det inte särskilt uppskattat, men nu kändes det både nostalgiskt och rätt så gott.
Barnen åt med stor aptit, t.om. dottern som oftast bara petar i maten om det inte blir antingen pannkakor eller kycklingben.

För ett tag sedan var jag inne på http://www.vuxenpoang.com/  för att få min dom om vilken ålderskategori jag matchade in i. Det blev inget roligt resultat, mina 30 år ersattes av 50,2!!  :-(
Men men, jag har ju faktiskt tre barn, sambo, hus och två bilar. Och självklart blir jag överlycklig när rabattkuponger dimper ned i brevlådan!;-)  Så det kanske inte va så konstigt... 

Själv känner jag mig som max 25, förutom vissar dagar då 80 vore mer passande, MINST!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0