Måste klaga lite...

Sambon "lovade" att han skulle komma hem tidigt idag, redan vid tre-tiden! Men icke sa nicke, klockan tickade på och först vid tjugo över fyra dök han upp. :-(
Ok, jag vet att han inte bara kan abryta mitt i ett möte och  rusa därifrån för att han "lovat" mig, men vid det här laget borde han tänka sig för ett par gånger INNAN han "lovar"! Det är inte första gången det blir så här!!

Efter att varit hemma och "gästspelat" en stund åkte han sedan och klippte sig. Han hade egentligen bokat tid på morgonen men då frisören önskat byta tid blev det på eftermiddan idag istället, precis då jag är som mest trött och urtömd på all energi och bara vill lämpa över barnen på nån annan en liten stund för att få vara ifred , bara en liten stund iaf...

Och när han sedan kom tillbaka nyklippt,  hjälpte han till med att plocka fram kvällsmaten och åt tillsammans med oss. Sen var det dags för telefonmöte med en kollega på ett annat kontor. De hade fått i uppdrag att kolla nått (visst är jag insatt...??!) och presentera det i morgon. 


Själv fick jag ta med mig tre barn upp för nattning. Först blev det sagoläsning för de två största medans minstingen utforskade ALLT i rummet. Och sen kom ,till min lättnad, sambon upp och nattade minstingen medans jag kunde fixa lite tradera affärer - JAG ÄR BESATT!!;-)

Kommentarer
Postat av: Mor Duktig

Det där känner jag igen! Jag försöker alltid säga det till sambon, lova inte vad du inte kan hålla, för man blir så besviken och så blir alla andra grejer, som det där telefonmötet, så stora!



Vilken snygg blogg du har förresten!

2008-11-18 @ 12:28:46
URL: http://morduktig.blogspot.com/
Postat av: Petra- Mitt hemmaliv

Tack "Mor Duktig"!! Skönt att man inte är ensam, ibland undrar jag om det bara är jag som överreagerar...



Va kul att du tycker min blogg är snygg, känner mig smickrad!:-)



2008-11-20 @ 12:16:30
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0