Plötsligt händer det!!;-)

Jag fick en konstig energikick igår eftermiddag. Den resulterade i att jag först bakade kolakakor och sedan, på bekostnad av dagens mat, även bröd. 
Ja egentligen hade jag tänkt att tillaga en ris- och kasslerlåda (recept här) som sambon skulle haft med sig till jobbet och vi andra ätit till lunch/mellanmål idag. Men mitt i bakeriets hetta insåg jag att det var mycket roligare att fortsätta baka än att byta till tråkig matlagning...  

Dessvärre har jag i brist på energikick idag frossat i härligt onyttiga kolakakor. Har hört att man måste hålla igång intaget för att förbränningen ska hållas uppe;-)


Mumsigt!!:-)



Inte lika mumsigt, men det är ju så gott med nybakat bröd!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0