Bra "brun-utan-sol" produkt.


Tan can solspray, 249:-, hudoteket.
(Bild från www.hudoteket.se)



Då jag på sistone blivit nojjig över alla födelsemärken som ser "konstiga" ut (dvs jag tror att jag drabbats av hudcancer) så har jag beslutat mig för att inte sola solarie längre. Med tanke på att jag gjort det sen jag var 15 så kanske det kan vara dags att ta en paus.
Men samtidigt är det så trist att känna sig blek och glåmig, så nu har jag börjat använda "brun-utan-sol" istället. Har hittat en produkt som sprayas på, och jag är supernöjd!!:-) Den heter "Tan can solspray" och har inhandlats från hudotekets webshop för 249:-. Dock  måste jag tillägga att man bör ha någon som kan hjälpa till med sprayningen, särskilt om man vill ha en någorlunda jämn "bränna". Lite trixit att komma åt på baksidan och risk för att se ut som Ross i "Vänner" annars...;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0