Trevlig dag!

Idag har jag varit på barnvagnspromenad med en annan mamma och hennes bebis. Det skiljer bara en dag på våra småttingar! Efter promenaden bjöds det på fika hemma hos henne. De hade stort hus, MYCKET större än vårt! Det är just när man varit hos andra med dubbelt så stor yta som det känns väldigt pluttigt att komma hem. Men men, man kan ju inte ha allt brukar jag försöka trösta mig med. Jag har ju faktiskt möjlighet att vara hemma med barnen ett bra tag framöver just för att vi har ett hyfsat billigt boende. Ibland får man välja, men helst skulle jag vilja ha båda delarna!!;-)


                                             
Skillnaden är rätt stor mellan ett slott och en koja. Vi bor i det sistnämnda alternativet. (Obs! Slottet på bilden är Läckö slott).

Hur som helst så var hon supertrevlig den andra mamman och jag hoppas att vi kommer ses fler gånger framöver. Hon var så lätt att prata med. Ibland kan det bli så krystat när man träffar nya människor, kanske just för att man inte har  så mycket gemensamt. Det brukar alltid vara lättare när man befinner sig i någorlunda samma fas i livet, då flyter samtalet naturligt.

En bra och trevlig dag i dag!!:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0