Puh, paketen är skickade!

Nu är nästan alla mina auktioner på Tradera avslutade, har bara en overall kvar som är inne på de sista timmarna. Alla har varit supersnabba med att betala så jag kände en viss press att även jag vara snabb på att skicka iväg paketen. Och det fick jag gjort igår kväll, men puh vilken pärs.
Ibland undrar jag vad jag gjort för ont för av nån anledning tycks alla bekymmer hopa sig på en och samma gång. Då sambon jobbar inom elbranschen och vädret igår inte var det bästa så fick de en hel del avbrott som de behövde fixa iordning innan de kunde gå hem för dagen. Eller iaf få någorlunda koll på läget, vilket innebar att han var hemma först klockan åtta på kvällen.
Och visst kan jag förstå det, MEN jag behövde få iväg mina tradera vinster (MYCKET VIKTIGT!;-)) och det helst innan klockan var sex då posten går iväg. Klockan fem fick jag reda på att sambon inte skulle hinna hem i tid, och min bil kunde jag inte köra med då vindrutetorkarna lagt av. Så det blev till att snabbt ta på regnkläder på både mig och barnen. Minstingen lyckades bajsa precis innan vi skulle gå så en aning svettig blev det till att byta blöja också-  och då upptäckte jag  till min stora förfäran att blöjorna var slut! Som tur var så kom jag på att vi hade fått en provböja från Pampers tidigare på dan- TACK PAMPERS!!

På med reflexvästar och upp på cyklarna för barnen, jag gick med minstingen i barnvagnen. Klockan halv sex lyckades vi iaf komma iväg och ett par minuter i sex var vi framme på ICA för att göra våra ärenden.
Tanten framför hade ingen brådska så klockan hann passera sex innan det var vår tur, och säcken som posten skulle hämta hade placerats framför disken.
-Nähä, tänkte jag det blir ingen avgång för mina paket idag! Men, till min stora glädje hade inte postmannen kommit än så de kom iväg iaf med gårdagens försändelse och förhoppningsvis har de idag kommit hem till mina auktionsvinnare!


Puh, det är över för denna gång! Få se vad jag skall försöka auktionera ut nästa gång, det finns en hel del på lager...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0