Träningvärk!!

Vaknade igår morse och kände att det ömmade ordentligt i min högra underarm. -Träningsvärk!!, tänkte jag och kände mig nästan lite stolt. Det händer nämligen inte så ofta att just den värken infinner sig i min kropp längre. Och det beror inte på att jag är så fruktansvärt vältränad att jag inte får nån värk, utan snarare p.g.a avsaknad av fysisk aktivitet...
Hur som så insåg jag snart att den härliga känslan inte alls var något att känna sig särskilt stolt över. Jag hade inte kört något tufft, hårt träningspass- jag hade bara bowlat!!!
Men det hade varit mkt trevlig bowling tillsammans med kära vänner. Sandra som är gudmor till äldsta sonen tyckte att barnen fick nog med paket vid födelsedagar och nu till jul  så hon och hennes sambo kom på idén att hitta på någon upplevelse istället, och det blev bowling . En mkt bra idé tycker jag!! Och jag tror att barnen uppskattade det också... Så jag säger ett stort TACK till våra härliga vänner!!! (Vi vuxna hade ju också trevligt!!:-))


Äldsta sonen och dottern väljer klot.


Och även minstingen funderar över vilket klot som kan vara bra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0