Samma produkt fast billigare!!:-)




Har "fyndat" ny brun-utan-sol spray på nätet! Samma produkt som jag skrivit om tidigare, nämligen "Tan can solspray", men denna gång kostade den endast 209:- mot de 249:- jag betalade sist. Vet inte om det bara var ett tillfälligt erbjudande men jag passade på iaf. Och dessutom var det supersnabb leverans, beställde igår och tog emot produkterna idag- direkt hem i brevlådan!! Smidigt!!:-) Finns att beställa härifrån!!

I samma nätbutik hittade jag också "femal balans" som sägs vara bra mot PMS besvär. Har länge funderat på att prova denna produkt då jag blir en riktig "surfitta"  en gång i månaden. Så nu ska jag inte bara bli brun och snygg, jag tänkte försöka bli trevlig också!!;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0