Julen närmar sig...


Vårt kök- med julgardiner och stake i fönstret...


och vi har iaf fått upp lite julgardiner i köket och stakar och stjärnor varstans i huset. Dock inte överallt där jag hade tänkt mig då vi  inte införskaffat några fler...
Hade tänkt köpa ett par på IKEA som jag sett i ett annonsblad de skickade ut. Men när vi var där i slutet av oktober tyckte jag att det var för tidigt. Tänkte att jag skulle åka tillbaka dit om några veckor igen, men det blev inte av och  när vi var där senast var de slut... Så typiskt!!! (Och lite pinsamt är att jag gjorde precis likadant förra året också!!)
MEN NÄSTA ÅR- DÅ SKA JAG ALLT FÅ TILL DEN DÄR PERFEKTA JULEN!!!! ;-)  Tror jag, om den nu existerar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0