Jädrans julklappar!!


Ja, jag säger faktiskt så!! Jag klipper. tejpar, skriver... och de tar ju aldrig slut! Visserligen bara mitt eget fel, hade inte behövt köpa så många och kunde kanske slått in flera i ett paket. Men då blir det ju inte lika många under granen- och dessutom är det kul att öppna flera!!:-)
Himla tur att vi inte brukar skriva julklappsrim i vår familj...

Imorgon bär det av hem till mina föräldrar. Ska bli skönt att komma "hem", det var längesedan vi var där...Det är 20 mil bort, tyvärr... Saknar mina nära och kära ibland. Tänk att bara kunna svänga förbi på en snabbfika hos föräldrarna eller nån gammal barndomsvän. Avundas de som har möjligheten...

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Min goa Petra.



Ha en riktigt God Jul med massor av god mat och många julklappar..



Bamsekramar

2008-12-24 @ 09:11:29
URL: http://www.tankar.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0