Förvirrad mamma söker...

...en ny hjärna!! Och då en bättre fungerande!!

Tidigare när vi skulle iväg ut en av alla gånger idag så irrade jag runt och letade efter minsta killens grå raggsockar. En aningen irriterad och stressad frågade jag de andra barnen om de sett dem någonstans, men nej det hade de inte. Men så sa dotterns plötsligt;
- Mamma, han har ju dem på sig!!

Och mycket riktigt, vad såg jag när jag tittade ned på fötterna hans om inte just de grå raggsockorna. Ibland blir jag så trött på mig själv...

Men jag vet inte vilken gång som  är värst, denna eller den då jag stod med bilnyckeln och bippade för att få upp ytterdörren till huset. Förvirrad som sagt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0