Fler timmar per dygn tack!!

Imorgon skall vi åka och handla födelsedagspresenter och julklappar till barnen. De två äldsta är båda födda i december, inte samma dag som tur är, men var beräknade till den 11:e båda två. Hmmm, nästan lite pinsamt!!

Hur som helst så kommer sambons pappa med fru hit och passar dem då vi beger oss ut för shopping. Men det ser rent ut sagt förjävligt ut här. Ligger efter med disk, städ, tvätt... ja allt!!! Och här sitter jag och bloggar!!;-)  Skulle verkligen behöva fler timmar så att jag kunde hinna med allt på dagarna. Och lite extra energi också!;-)

På torsdags kvällen är det luciafirande i sonens klass. Har precis bakat klart lussekatter och en mjuk pepparkaka. Orkade inte göra vanliga, det brukar vara ett evighetsjobb med deg som aldrig tar slut...

På fredag kommer mina föräldrar hit  för att stanna hela helgen. Det är dags för kalas igen!! Och återigen har jag ingen aning vad vi ska bjuda på. Hämtpizza kanske?!;-) Det hade varit smidigt, men jag vet inte om nån skulle uppskatta det förutom jag.

Så, nu har jag fått ur mig lite frustration,dags att plocka undan lite i köket och hänga tvätt innan jag lägger mig. Nån dag ska jag komma i säng tidigare...;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0