Ännu en födelsedagshelg avklarad!!

Trots att vi valt att detta år vänta med barnens barnkalas till efter jul och nyår, så känns december månad helt kaotisk!! Och trots att det är jättekul när mina nära och kära föräldrar och syskon som bor 20 mil härifrån kommer på besök, så är det också ganska skönt när de åker... Vid sådana här tillfället önskar jag verkligen att vi hade haft ett större hus- mer än vanligt!! Helst skulle det vara ett hus a´la herrgårdsstorlek eller större. Då skulle var och en kunna få varsitt rum där respektive person kunde placera sina medtagna atteraljer, för som det är nu så är det saker precis överallt!! (vilket det iofs alltid är här, så kanske kan jag inte skylla på antalet personer...;-))

Hur som helst så var det vuxenkalas för de två äldsta barnen då dottern fyllde i helgen och sonen fyller nu i veckan. Egentligen är jag lite emot att slå ihop kalas, tycker att var och en ska få sin dag. Men ärligt talat så funkar inte det! Däremot är det självklart  att vi firar  var och en på dens födelsedag,  och de får även varsina barnkalas.(Till mitt försvar!!;-))


Yrvaken nybliven 5-åring som sovit på luftmadrass i vardagsrummet ("sovsalen" ) tillsammans med mormor och morfar.


Ännu ett yrvaket barn- äldsta sonen öppnar födelsedagspresent!  Även han valde "sovsalen" framför egna rummet...


Och här har vi vår alldeles egna "Hannah Montana". Utstyrseln stod högt upp på önskelistan!!


 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Hihi, vilken supersöt hanna montana.. Lillstumpan, tänk att hon redan är 5 år.. Och storebror.. Jisses, vart tar tiden vägen???



Hur har du det gumman??



Vi får höras snart..



Kram

2008-12-16 @ 11:18:04
URL: http://www.tankar.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0