1-årskalas!!

Urk, va mätt jag är. Lilleman fyller ett år idag och själv har jag knött i mig tårta, fika och allt onyttigt som går... Mitt godisförbud är avklarat så nu är det fritt fram igen. De tre kilona jag lyckades "skaka" av mig under den tiden har förmodligen hoppat på mig igen- efter en enda helg!! Kan det vara något som platsar i någon rekordbok tro?;-)
Tror jag ska införa ett nytt löfte, enda chansen för mig...

Men över till minstingen, han har firats idag. Ett helt år sedan kan kom till världen. Minns det VERKLIGEN som igår, och är mkt glad att den biten är avklarad. De första dagarna efter hans födsel brukade jag knuffa på sambon när jag vaknade på natten och säga: "Det är över, det är gjort!!" och kände mig så enormt lättad över att den biten var avklarad.
Tredje förlossningen var värst av alla!! Vill aldrig göra om det!!! (Hoppas ingen förlossningsrädd läser här...) Minns hur ett par andragångsföderskor satt  på BB och pratade om hur "lätt" de hade fixat det. Hade lust att resa mig upp och säga: "Kom tillbaka när ni är inne på tredje så får vi se om ni är så malliga då!!"  Men det gjorde jag förstås inte, väluppfostrad som jag är...;-)


Saftkalas!!


Självaste födelsedagsbarnet, med slips och allt!!;-)


Uppskattad födelsedagspresent från Moster Frida...

Kommentarer
Postat av: Botti

Grattis i efterskott till lill killen!!!!

2009-02-09 @ 08:08:47
URL: http://www.bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Sandra

Vilken fin present!!!

Tänk att han är ett år redan.

2009-02-09 @ 08:19:12
Postat av: Jeanette

Sötnosen... Tänk vad fort det går.

Jag tycker inte det var så länge sedan som du & H var på husvisning och lille N låg i bilstolen och sov..



Ha en bra dag !



Kram

2009-02-09 @ 10:39:12
URL: http://www.tankar.org
Postat av: Moster Frida

Ja, må han leva... Ledsen att jag inte kunde vara med, han verka tycka om presenten i alla fall. Hoppas att ni alla har de bra i de stora skogarna. Får se till att snart komma och hälsa på igen.

Många kramar från Monster... nej jag menar moster frida och anders =)

2009-02-09 @ 11:52:29
URL: http://minegnalya.blogg.se/
Postat av: Petra

Vi tackar & bugar för gratulationer och all omtanke!!:-)



Kram på er!!/ Petra

2009-02-09 @ 23:41:14
URL: http://mitthemmaliv.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Grattis till söta sonen! Vilken fin tårta han fick :)

2009-02-13 @ 16:57:48
URL: http://mamaauroras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0