Så kommer här ett inlägg.

Jag är ingen flitig bloggerska nu för tiden. Ibland funderar jag på om jag ska lägga ned, men vill inte riktigt så ändå. Någonstans längst inne (väldigt långt för tillfället) finns det en längtan efter att skapa några inlägg här.

Ibland funderar jag dock över om det är något vettigt jag får ur mig här, antingen handlar det om mina barn eller shopping. Eller så gnäller jag på sambon... Jag borde ju skriva något vettigt! Kanske har jag inget vettigt att säga? Jag är ju ingen påläst akademiker som analyserar världekonomin,  jag är ju bara en simpel hemmamamma som skjutsar barn, lagar mat, städar, tvättar och tömmer bajs ur kattlådan. Kan det bli några djupare inlägg av dem kompotten av dagshändelser?


Kommentarer
Postat av: Botti

Måhända att man som mamma med alla de tusen saker man ska kunna, hinna, veta mm mm inte är det som slår i den stora blogg världen... men jag tycker att det är kul att läsa om hur andra ha det! Så snälla, blogga på ett tag till! :)



/B

2011-05-14 @ 20:32:27
URL: http://www.bottimedmera.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Det är just det "vanliga" som man vill läsa, så man kan relatera och känna igen. Att skratta åt att fler gör samma sak o s v...



Fortsätt att skriv, gumman.. Jag är en flitig läsare här.. :-)

2011-05-21 @ 14:16:19
URL: http://www.rosatankar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0