Helt besatt!!

Läsmanin fortsätter här. Var en sväng på biblioteket häromdan för att lämna tillbaka ett par utlästa böcker. När jag ändå var där, tänkte jag att jag lika gärna kunde passa på och kolla ifall det kunde finnas fler böcker inne av Sophie Kinsella. Och vet ni vad, jag fann två till!! Först tänkte jag att de kunde jag ha och läsa under resten av semestern, men nu är även de utlästa så jag får väl ta och tänka om. Kanske skulle jag ta och lägga läsningen på hyllan ett tag, äldsta sonen verkar lite bedrövad över mitt ständiga läsande. I går kom han in till mig när jag låg på sängen och läste det sista ur "Mina hemligheter".

-Mamma, får jag säga en sak? började han
-Ja!, svarade jag trots tankarna långt in i boken.
- Du läser väldigt mycket böcker. Det är tråkigt utan dig. Det är så ovanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0