Me like!!

Jag har tidigare nämnt att jag brukar beställa mina hårvårdsprodukter från lyko. Men av lite nyfikenhet kikade jag runt på nätet efter konkurrenter, och jag fann en ordentlig utmanare. Hos brorosyster finns flera produkter som är märkt med symbolen 4 för tre. Man handlar alltså fyra prorukter men betalar endast för tre, nice!!:-). Dessutom är alla produkter som är märkta med symbolen fraktfria, oavsett om du beställer en eller fyra produkter av det slaget. Jag skall absolut ta mig en ordentlig titt senare när sambon kommit hem, så jag i lugn och ro kan kolla igenom vad som behövs fyllas på med, det börjar bli tomt i flera flaskor här hemma.

Kommentarer
Postat av: mamma

Även mamma ska gå in kolla läget här!

2011-01-29 @ 22:49:56
URL: http://mingenalya.blogg.se/
Postat av: nina

hej petra, tack för tipset, har skickat iväg en beställning till mig (och till min mamma, brukar ge henne stylingprodukter då & då -det uppskattar hon!) hälsa på fam//kram nina

2011-01-30 @ 21:55:10
Postat av: nina

hej igen, jag beställde sent i söndagskväll, på tisdagen fanns dom att hämta på mitt utlämningsställe. hur bra som helst!//N

2011-02-04 @ 22:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0