Att träna eller fika, det är frågan...

Förra veckan var jag duktig och kom iväg till gymmet tre ggr!! Det kändes som att jag verkligen var på G, och någon större uppoffring var det inte heller. Så tanken var att även denna vecka komma iväg lika många ggr. Hade tänkt mig tisdag, torsdag och söndag. Men när det var tisdag så blev det inget utav den saken. Sedan blev det torsdag och då blev det inget heller, istället har jag glufsat fika här med barnen. Ja, jag har även tryckt i mig sambons bulle. Hmm... 
Nu är frågan om jag skall "hetsträna" fredag, lördag och söndag bara för att komma upp i tre träningstillfällen på en vecka, eller helt enkelt acceptera att det inte blev som jag hade tänkt mig. 

För övrigt så råkade hitta emaljskylten nedan då jag var inne på bagarenochkockens hemsida. Tror den skulle va nått för mig, hihi...



Kommentarer
Postat av: mamma

Förstår precis! passar mig alldeles utmärkt.Kram

2011-01-21 @ 17:01:57
URL: http://mingenalya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0