Dressyr, kalas och snart är det jul...

Puh, så var dressyrprogrammet framfört och bedömt. Några höjdarpoäng blev det inte, men jag känner mig ändå nöjd. Hästen var svårriden, hon ville inte ens vara med inne på banan, och dessutom hade jag bara ridit henne en gång tidigare, så summa summarum får jag vara nöjd. Vi ska göra samma sak till våravslutningen, förhoppningsvis går det lite bättre då. Det är rätt kul att ha mål att jobba mot, det blir lite mer utmaning då.

I helgen har här för övrigt kalasats en del. Båda våra äldsta barn har fyllt år i veckan. Dottern hade fredagsmys kalas för sina kompisar, och sedan blev det vuxenkalas i går. Äldsta sonen var inte så noga med kalas för kompisar detta år. Kanske börjar han bli för stor för den saken...

Nu ser vi fram mot julens analkande. Tror jag ska sätta igång å baka lite julgodis, vet att barnen längtar efter knäck, så det får nog bli första verket.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0