De går inte så bra...

Jag har börjat spela tennis. Är nyligen hemkommen från andra lektionen. Jag suger, som de unga hade uttryckt det. Den här damen är totalt kass. Men det ser ju så lätt ut när man tittar på tv. Som om vem som helst skulle kunna bli riktigt bra, bara man lägger ner lite engagemang.
Jag måste börja tjuvträna, kanske skulle jag ta och skaffa en sådan där tennistränare ni vet där bollen sitter i ett snöre som är fastsatt i någon typ av betongklump. Frågan är bara var jag ska stå, här är så trångt mellan husen, skulle säkerligen lyckas panga någon ruta. Det skulle ju va nått. Inte nog med att de äldre på gatan är hyfsat trötta på barnen som skjuter bollar lite varstans, Petra 32 år ska sätta igång nu också.
Nä, det är kanske inte så bra. Men jag hatar att vara sämst. Och jag är verkligen det. Men huvudsaken är ju att det är kul (precis de ord som brukar yttras till barnen), och det är det...:-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0